Monday, December 27, 2010

BOYFRIEND??

tadi mase aku keje kat jj en,kawan sekerja aku tanye pasal bf pulak..beginilah dialognyer!

ah san: tasha,mane u punye bf meyh?
tasha: ayyoo...mane ada maa...sape mau saya! hee
ah san: tipu ley..mesti ada punye..leng lui uhhh..
tasha: (aku gelak) seyes single..

mm..perlu ke ada bf??aku fikir jap!
ramai orang tanye aku jugak nape xda bf..tapi aku say no comment..haha..aku bukan xnak tapi tah la..maybe xjumpe boy yang betul betul yang aku nak..bukanlah aku nak macam brad pitt ke,justin bieber ke atau ashraf muslim..at least sedaplah mata memandang.aku akan terus single sampai aku jumpe boy yang betul2 ok..pada boy yang mengharap kat aku,hee..aku wish gud lux aah..isi la borang.nanti bila aku da fikir,aku kabo kat kome yekk..
sumetim aku fikir,perlu ke aku wat blog neyh???haha..saje jeh...aku pun jarang update neyh..so ada aku kisah pasal sape nak bace or x??lu fikirlah sendiri...

1 comment:

  1. haiyoo sist !
    ta tahu , heee .
    maybe orang thnk sist da tua sngt kodd :))
    juzz kidding tahu , jgn take serieously .

    ReplyDelete